tisdag 21 juni 2011

Dagens träning(ar) check

Dubbelpassdagen till ära det första inte så mycket att hejja för... men lite fick jag allt kötta!

kvällenspass var en höjdare, tillsammans med emil svensson som är en av sveriges bästa kanotister och går på gymnasium uppe i nyköping. trevligt att träffa han då det väldigt sällan blir av... Vi tog oss till vrinnevi för att springa milen i ett härligt "prat tempo" på 43.52 det för la anses som godkännt!?

Det som kryddade detta pass ännu något var mina nya löparskor, ADIDAS AZ f50,

som jag fick byta in då mina nike strulade lite. Dessa är neutrala och rätt lite dämpning i. tror det var precis vad mitt löp steg behövde. nu kan jag inte så mycket om löpning men inbildar mig att jag med dessa inte sätter ner hälen först. Och därmed kortar ner löpsteget. Detta känns dock i vaderna med det är nog bara ovana!! Så tror dessa blir perfekta, eller vad säger ni, de är ju rött snygga?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar