måndag 13 juni 2011

Enligt skolboken

Idag var verkligen en toppen dag! Att bara ta det lungt och njuta av att vara med goa kompisar!

Började dagen vid 8 och cyklade ner för att möta didrik. men han var inte där konstigt då jag var några minuter sen... Ringer och Så ligger killen och sover härligt. När han väl dök upp 15(!!) minutersenare så cyklade vi ut till lindö för "basgruppensdag" Sen slutade det vid före 12 och då stannade 8 från vår klass och vi filmade till vårskolavslutning AWESOME!
Eftermiddagen spenderades med sebbe och didrik hos sebbe med lite fikande och roligt prat :D

Ingen träning med andra ord och det kan jag säga är skönt! Rikigt sliten sen igår måste jag erkänna =)

Det mest fantastiska är nog att jag slipper gå upp vid 7 för att göra kompleteringsprovi samhällskunskap. Då det redan är fixat! uppnåt mitt mål i sammhälskunskap A MVG sug på den ;D
Gött!
Här kommer en bild från igår tagen från Alltomcykel:


Nu ska jag strax ladda på med 10 timmars sömn!

NATTI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar