söndag 12 juni 2011

Lida Loop

Och nog fick jag lida, en hel del faktiskt! men ujjj vad kul jag har haft! en av de bättre tävlingshelgerna för min del! Idag tyckte jag att jag lyckades förvalta mina krafter på ett ultimat sett, Från början till slut! Köttade runt de 65 km på 2 h och 33 min ;) De ni!

Efter en tidig uppstigning och lite sovande i bilen på vägen upp så startade vi vid 11! Fick starta i fålla 2 vilket var bra med tanke på att jag från början skulle va i fålla 4...
Tog det lungt i starten och de första 15 min som lite uppvärmning på de smala grusvägarna! Sen precis innan vi gick in på de första singletracken så avanserade jag lite och Åkte om dam-eliten, vidare och efte yttligare ett par tre kilometer var jag ikapp gruppen framför mig! Stundtals gick det ruskigt fort men då var det bara att bita i sedan gick det desto lugnare och jag återhåmtade mig bättre än jag förväntat mig.

Höll mig med denna grupp tills det var 15 km kvar då jag blev aningen trött om ja får säga så!

to be continued med bilder för nu ska ja ta och sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar