måndag 20 juni 2011

Där satt den

Är igång nu med träningen förfullt. kommande två veckorna kommer bli grymma! Hoppas det sätter lite fart p bena nu :D
Vill vill vill!
Efter en helveckas slöande och lite ofrivilligpaus, då jag ena dagen känt mig snorig och hängig och andra dagen bättre samt varit ute och fläng lite.
Idag var det riktigt segt att ge sig ut i vinden och det växlande vädret. Men tillslut så samlade jag mod och tusan vad härligt det är o träna! Jag mår verkligen bra av träningen. På med musiken i höronen och "Kött-listan" Ensan runt en sjön, några skltspurter, helvetes ben. Sen kättsätterleden 5.5 km 4 gånger, varannan gång olika håll. 1: 14.06, 2: 14.00 3: 13.27 4 13.55 Allt med 2 min vila mellan och 85-90% av max puls. och benen var helt annorlunda på vägen hem!!

Imorgon kör vi på igen med dubbelpass. först på morgonen racern lite drygt en timma, naturliga intervaller, sen på eftermiddagen/kvällen antilopens träning lite teknik och skojj täänkte ja!

Självklart har ja några bilder med mig från idag:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar