onsdag 22 juni 2011

Oså ännu mera regn...

Men vad vore inte den svenska somaren!? utan en massa regn? på fredag är det midsommar iaf och efter det hoppas vi vädret stabiliserar sig lite :D

Var ute med erik i morse och vi averkade dryga timmen tillsammans sen så skarvade jag lite både innan och efter så blev totalt 2h 30 min. Så det känns helt ok och då slapp vi iaf regn så det är jag tacksam för :D

Här har vi en bild på erik:
Nu blir det lungt resten av dagen. Eller lung och lung. Jag ska väl städa mitt rum lite., Sen så ska vi fira Emil som fyller 15 år idag Grattis Grattis, (ska se om jag kan leta upp någon bild) (H) Han sommarjobbar till 15 sen så ska vi fira honom och vid 17 ska typ alla iväg så då blir det jag, morbror markus som ska hämta dem på dagis och senda vara barnvakt men det ska nog gå så bra de så :D

Funderade först på dubbelpass idag igen, hade varit kul och isf hade det blivit yxbacken. Men somsagt så har jag lite att stå nu i eftermiddag och så har jag inte någon riktigt ork. plus att det är en bit ut dit och tillbaka. Men synd för det om något är ruskigt bra träning. Det värsta är att tacka nej till träningssällskap då det är extra roligt när man har någon att träna med!

NU slutade det regna underbart ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar