torsdag 23 maj 2013

Borlänge-Tour nästa!

Borlänge-Tour 2013 drar igång imorgon, precis som många andra i cykel Sverige så är detta en av mina favorit tävlingar. Jösses vad kul det ska bli!!

Satt och funderade lite här och detta blir 5.e året irad som jag kör borlänge och i tredje klassen. Första gången var som 15-16 och andra gången samma då jag lyckades vinna sammanlagt. I junior gick det medium då kroppen inte ville fungera. Men nu iår är jag riktigt taggad. Nytt upplägg dessutom. Tror det blir kanon, men hur det verkligen blev får jag återkomma med efter helgen.

Har idag varit och provkört sprintbanan och det kändes riktigt bra! Blir hårt imorgon. Har även servat gaffeln och gjort cykeln riktigt fin!

Bakade även två kladdkakor med min vänn Emil och linn fick den stora äran att smaka. Mycket gott.

Innan jag startar 16.35 så ska jag ladda upp med 4 timmar matte nationella, yeah!

/August

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar