söndag 19 maj 2013

Kolmårdsbiken check.

Hej allesammans nu sitter jag vid köksbordet hemma i Norrköping och känner mig helt slut, riktigt slö. Dagens race var riktigt roligt med en toppenbana och fin vädret. Vi startade 11.00 och en timma in i loppet så var det riktigt varmt och jag trodde att den nästan skulle knäcka mig men bet ihop och trampade på.

Ut på loop #2 efter 25 km varvade jag som nia vilket jag även blev i mål, fick en flaska citronvatten som smakade riktigt riktigt gott.

Andra loopen gick rätt kontrollerat och ut på tredje och sista så lyckades jag ansluta till killen framför mig men fick sedan ge mig då jag hade flera olika krämpor att gnälla över, exempelvis så domnade mina fingrar samtidigt som ryggen var öm och vaderna krampa, härligt...

Skönt att gå imål och jag är ändå nöjd med dagens lopp, ingen fullträff men heller inte så tokigt!

Nu ska jag äta shepherd's pie (såååå gott!!), vilket är som en köttfärspaj med potatismos, som min farmor Nana brukar göra, idag gör mamma det blir säkert bra.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar