torsdag 9 maj 2013

Ut på tur aldrig sur!

Fick väl ett till grymt träningspass på 4 h och 30 min idag. På MTBn. I skogen. Med toppen sällskap.

Vädret var med oss idag igen och bara för att regnjackan låg i ryggfickan så slapp vi regn under hela turen!

Henke och David matar grusväg mot Törnbergs väg.


Där har vi ju början!
"Mål"



M E R I D A



En rolig dag i sadeln med fina kompisar.

Gick fin fint idag med fast gårdagens pass känndes rätt bra i benen.. 

Imorgon blir det en träningsfri resdag till Göteborg, där göteborgsgirot kommer köras i helgen. Jag kör både Lördag (Landsväg) och söndagen (MTB) Planer var att jag skulle varit hos Albin i Kinna och hälsat på men tyvärr har han blivit sjuk. Lyckligtvis har jag grymt snälla och trevliga kompisar i göteborg. David erbjöd att jag skulle få bo hos han, TACK. Och Petter lika så. Blir hos petter jag kommer att bo tillsammans med Kajsa och Tony. Det blir hur kul som helst (Super mega dunder tack petter!!)  

God Natt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar