torsdag 2 maj 2013

Dalaserien #1 Gustafs.

Idag var en sån dag då det var kul att cykla. Hittade "flowet" och känslan tidigt och tyckte jag lycakdes hålla det loppet igenom. Det liksom flöt på lätt samtidigt som det kändes som om jag åkte fort.

Det är såna dagar man verkligen njuter av att cykla och ligga nära max en längre tid!

Det var verkligen kanon anordnat med, en torsdag kväll, och jag tror alla var lite överraskade och glada över hur många cyklister som hittat dit! Skoj :D

Monterade på handtag och pysslade med cykeln efter skolan, gick hem och sov 30 min innan jag åt lite innan vi for mot gustafs.





Fin väder, fin hoj och topp umgänge. 

Vi körde 6 var vilket tog mig 44:48 för mig och sista varvet tog jag på 7:26 det räckte till en andra plats bakom Emil Lindgren. Satan vad fort det gick, häftigt att se. 

Nu ska jag sova imorgon bär det av mot Tidaholm och Hjo, där det ska tävlas i helgen. Suget är enormt. 

Ta hand om er /August.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar