tisdag 29 april 2014

Hej igen!

Hej hallå, vart var vi någonstans? Jo juste. Jag hade precis kört lördagens tempolopp i Norge. Söndagen vart en lyckad tillställning även det. Mina ben var på topp och känsla lika så jag hade grymt kul. Kom imål som 21.a efter att wengelin varvat 2/3 av startfältet. Jag hann iallafall åka alla varv. hemresan gick bra även den iår. 

Nu laddar jag om för ytligare 3 trävlingar denna vecka. på torsdag blir det 1.a maj loppet i kvänum, det ser jag verkligen fram emot och hoppas att jag ska kunna få till ett bra lopp där. 

Igår var det fullt upp från morgon till kväll, nu har jag hunnit bli klar med både gymnasiearbetet och ett mastigt matteprov så känns som om jag är på banan igen. 

Var ute på tur med dessa två grabbar, Felicia & Linn, lite flashback från grancanaria tidigare iår men vi saknade alla Ellinor. Fin kväll på fina stigar i Kort kort. 


Bytte träningskamrater imorse och var ute och matade lite intervaller med dessa 4 gossar :D 

Nu tvättar jag lite och snart tänkte jag packa för imorgon är det roadtripp neråt västergötland. 

Det var väl det de. Adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar