måndag 14 april 2014

Mellandag.

Måndag men ingen vanlig måndag idag, så här skulle jag kunna ha det varje måndag.

Idag har jag vilat och laddat upp batterierna efter helgen och inför kommande dagars resande och tävlande. Varit hos Ellinor och vi har varit ute i solen, jäklar vilket väder idag alltså, underbart.

Ikväll har jag köpt tågbiljett och förberett mig för Belgien resan som börjar imorgon. Innan jag hoppar på tåget ska jag träna ett pass osv. Blir bra tror jag!

Här kan ni läsa om tävlingen jag kommer köra, Fredag 18/4 startar vi och sedan kör vi på till Måndag 21/4. Det bli alltså fyra etapper.



Etapp 1: Erezee 127km
Etapp 2: Etalle 136km
Etapp 3: Vaux-sur-sûre 127km
Etapp 4: Bertrix 131km
totalt blir det alltså dryga 50 mil tävlande, kommer bli fin fint de!

Vill du läsa mer gör du det här.

Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar