lördag 28 april 2012

Freiburg --> Heubach.

Dagarna/veckan här nere i Tyskland är helt underbara alltså, massa träning, god mat och en rolig grupp är vi på närmare 20 personer!!

Igår åkte vi bil från Freiburg där vi tränat sedan i måndags. På tisdagen körde vi två pass, lite lungt 1.5 timme på morgonen, eller lungt och lungt. när det är så backigt blir det knappast något lätt pass, benen liknade väl cementblock, till eftermiddagen körde vi träningstävlng, där jag kände mig något bättre iaf!

Dagen efter körde vi ett distanspass där jag oturligt nog lyckades ha sönder min cykel. En spricka i ramen, inte kul alltså. Men som tur är så har jag snälla kompisar och Emil som har två cyklar lånar ut den ena till mig. Hans fulldämpade Merida så den ska jag nog kunna cykla fort fort på imorgon.

Igår åkte vi ett gäng timmar från Freiburg till Heubach, närmare bästämt 4 timmar, gött!

Imorse så tränade vi på banan, fullt ös på en bana som jag gärna vill tro kommer passa mig fint. Långt uppför och en sjukt rolig nedförslöpa.

Önska mig lycka till så hörs vi efter! Det ska bli väldigt skoj hur det än slutar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar