torsdag 5 april 2012

Plågsamt.

Att motvind ska vara fostrande det har vi väl alla hört!? men fy fan säger jag till det idag. Då det var mest Mentalt nedbrytande. Idag är jag glad att jag tog mig hela vägen hem. Ett tag när vi, jag och Martin åkte i motvind trodde jag inte det, då var jag stående ensamm, då jag inte palle en meter till bakom marting hjul då trakton. Inte väggad. Men fan så trött.

Nu kanske det låter som om det var pest och pina hela passet men nej då. jag punkade efter 5 minuter genom att få en 1 cm tagg in i fram däcket. skojj. Men när det var uträttat så begav vi oss via mem till Petergsburg i söderköping där vi snurrade på stigar.

Nu har jag tagit det rätt piano i eftermiddag. eller jag och mamma åkte in till hageby och åt lunch.. nu ikväll tänkte jag kika på Takers som jag rekomenderar er att kika på :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar