lördag 21 april 2012

Jag Älskar Dig Ellinor!

Att ha en flickvän är helt underbart, att jag får har Ellinor gör mig jätte lycklig! Du Ellinor är liksom det allra finaste jag har och att veta att det är vi två det, det gör mig glad. Jag känner mig säker med dig och för varje, dag, vecka och månad som går så älskar jag dig mer och mer. Visst ibland bråkar vi lite men jag menar det gör väl alla nån gång ibland.

Du betyder allt för mig, när du mår bra så mår jag bra och tillsammans är vi unika!


Att ha någon att bry sig om, att ha någon som bryr sig om en är fantastiskt. Det spelar ingen roll vad det handlar om du finns alltid där och för det så Älskar jag dig för att du är du...


Aldrig ska jag ta dig för givet och alltid ska jag lyssna på dig. 

Att inte kunna ses så ofta ställer stora krav på oss och det är inte helt lätt alla gånger när man bara vill umgås, träffas bara för några minuter. En dag så ska vi bo ihop och ha varandra där precis när vi önskar det som mest.

Älskar dig Ellinor Sara Christina Johansson!

________________________________________________________________________________

Just nu sitter jag hemma i lägenheten efter att ha ätit en god frukost som innehöll det mesta: Juice, Te, Müsli, bacon & ägg. Jootack det smaka bra.

Idag bjuder Falun på riktigt tråkigt Aprilväder, ja det ligger tilloch med lite snö på gräsmattan utanför. Men ett kortare träningspass med några 30 sekundersintervaller ska köras. Med fullgas så klart. Kan nog bli lite både ute och inne på BMX-Banan. Lucky me som har detta i Falun asså.

Idag körs ju SWE-CUP premiärer både i Landsväg (Åstorp) och i MTB (Södertälje) Det är lite eller ja mycket synd att jag inte är i Söderköping och kör kringelloppet. Men dåligplanering och resan till tyskland gjorde att jag inte är där idag. Men desto mer tagg till tyskland som jag åker till med skolan på måndag (Mer om denna resa imorgon)

Ha en trevlig lördag gott folk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar