tisdag 3 april 2012

Rak som en spik. Top Gear.

Högsta växeln nu. Så det kan bli efter slappa mornar..
Här kommer lite kort & gott om min dag. spenderade 10 minuter i skolan sen var jag tvungen att sticka för coach marcus hade fixat så jag skulle få gå till massören och kiropraktorn ulf! Vet inte om jag skrivit det här på bloggen i tidigare inlägg. Men på mallis när vi kolla sitt ställningar på cyklarna så konstaterades det att jag var lite sne i ryggslutet. Så gick dit och oj vad underbart det var. Tydligen så var ena benet lite längre med. så efter lite massage, knäckningar och laserbehandling var jag rak som en linjal igen. Jätte glad och tacksam att det gick att fixa till så fort! Tack!

Efter det var det bara hem byta om och ut på räcercyklarna. Har ingen vidare erfarenhet av att cykla på snö med dem. Sen tidigare. idag så gjorde jag det. Lite läskigt men vi klarade oss alla. Vart en superfin runda runt runn och igenom Säter.. Det hela slutade på dryga 3 timmar och knappa tio mil.

Nu ikväll har det badats, tvättat och packat cykel, packats kläder. Så nu är jag så gott som redo för hem resa imorgon kväll!
Eller juuuuste har ju två prov att plugga till. satan också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar