onsdag 4 april 2012

PÅSKLOV

Sitter på tåg nummer 2 i sala. Lämnade falun 17.37 och är framme strax efter 9 ikväll. det får fintdetta!

För er som är intreserade så gick italienska provet idag väldigt bra, kul när pluggandet ger resultat på prov! Matte provet ger jag mig själv godkänt på. Men så får det vara när man inte pluggat mer än vad jag har... Gissa vad jag ska göra nu då? Ja juste plugga lite till, denna gång en idrotts uppgift vilket är skojj. Det låter som om jag har mycket plugg, men så låter det bara. förvisso är det jag gjort dessa dar lika mycket som hela terminen. Men jag har faktiskt längtat efter att få vara lite produktiv och göra uppgifter som dessa! Så skönt när lite plugg motivation kommer igen. Men lov från skolan är inte helt fel det!! Så himla kul det ska bli att komma hem nu ett tag alltså :D

Här kommer några av dagens bilder och så ett bevis på hur det snöa häromdagen.. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar