lördag 9 februari 2013

4 timmar idag.

Sitter hemma i soffan efter en kanon dag. 4 timmar effektiv cykling, men var väla iväg närmare 5 timmar..

Vaknade 9.30 vilket var 40 minuter efter planerad upp stigning. Anledning? jo min telefon hade inte laddats och därav väcktes jag inte. Hur som helst så var det så kallt så vi flyttade fram det hela till 10.30 så  det löste sig väldigt bra..

Cyklingen då? Den gick bra, började med en dryg timmas utecykling runt varpan, klev in i värmen 12.00 där vi var 10-12 stycken som trampade runt, 3st 20minutare plus 2 st 8 min. Dock hade jag 43 min kvar för att få till 4 h så då bestämde jag mig för att göra den tiden på tc:n vilket var jobbigt men bra! 

Så det var ett suveränt pass så tack alla som var med! Nu blir det lungt som bara den, ska fira Tim som fyller år ikväll.

Fick ner en bild åtminsone, gissar på att Jenny tog en del kort så kika in där då :D


Fin va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar