söndag 17 februari 2013

Bilder från dagen!

Hej på er, nu ska jag sova det ska bli så där extra skönt, helgen är slut och jag är faktiskt rätt slut. Men 4 dagar iskolan sen är det lov, mallorca, mera lov och tävlingsäsong så jag ska nog ta mig igenom detta!!

Idag har jag, sovit för lite, ätit mycket och god mat, åkt skidor, kört bil, sålt min cykel, gymmat och varit trött.

Idag bjöds det på skidåkning i Romme, det var riktigt vintrigt och fint där, som bilderna nedan talar om. Väldigt kul och trevligt att spendera tid med familjen!

Typisk lift bild, eller?


Syrran och jag, tindra 5 år gillar när det går fort!

Tog ett par skogsåk med, mcket snö så det var riktigt nice!


Leo, kungen på 7 år gillar han med när det går fort!!




Farbror Colin


Vinter, vitt.


Mor

Det var det de, nu ikväll har jag och hannes sett på kontoret, rätt tomt här när alla åker. Men om två dagar får jag besök utav Oskar och ingen mindre så det blir kul :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar