måndag 11 februari 2013

Det går bra nu!

Just nu flyter träningen på riktigt bra och de senaste veckornas träning börjar ge resultat. Att jag håller mig frisk är även det viktigt. Under mer eller mindre hela förra veckan vaknade jag på morgonen och kände mig lite så där halv seg. men efter frukosten var jag igång. Efter gårdagens sovmorgon vaknade jag mig och kände mig helt 100. vilket var riktigt gott. nu hoppas vi det håller i sig :D

Idag var det skidåkning som det har varit de senaste måndagarna, idag körde vi dock en timma istället för 1.5 som vi brukar då det är lättare vecka denna vecka så "håller vi igen lite" Eller ja, vi tar i asså. Idag var det extra jobbigt, kan ha varit för att det komit massa nysnö... låter bilderna tala.

Men också för att vi idag åkte på dessa plankor, hahaha!


Henke på toppen av milspåret.


Jenny tog i uppför.

Här försöker jag se pigg ut men nej jag är DÖDSTRÖTT!


Fint och Marcus på väg upp ;)

Det var det de, nu ikväll blir det lugnt. Har massa tvätt men när tvättstugan ständigt är full så hamnar man lätt efter... aja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar