lördag 16 februari 2013

Mycket idag.

Idag har det varit en lång dag, mycket har hänt men ändå inte..

-Dagen idag,
Ett två timmar drygt skidpass, där vi tävlade runt milen på 28:20 tyvärr vart jag förnedrad av Tompa som totalt knäckte mig i slutet av varvet. Fan. Men måste ändå säga att det var snyggt kört och jag underskatta nog lite vilken fart han åkte med, asså. Hur som helst ar det grym träning, om inte annat så tala snitt pulsen om det. (184slag/minut) När det var avklarat åkte vi en stafett samt ett varv upp på mördarbacken. Med Emil som var med idag. Det var kul.

Efter skidandet gick jag och emil till Lugnets pizzeria där vi åt varsin kebabrulle, det var mer än gott. Sen så bastatade/badade vi på scandic.

Därefter halvt dog vi framför tvn där vi kollade på längdskidor, slalom VM, skidskytte och hockey. (risk för att jag slumrade till en minut eller två)

Nu på kvällen har vi bowlat och ätit gott, det var dagen det. Imorgon väntar en dag i skidbacken :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar