onsdag 13 februari 2013

Vilodag, Högskoleprov & Tävlingsschema 2013.

Hej hallå! 

Det har varit en topp dag idag, fullt upp men ändå rätt lugn. Började med ett möte medmin tränare Marcus där vi diskuterade träning, tävling och allt mellan himmeloch jord. Inspirerande och kul, som alltid :D
 
Tävlingsprogrammet för i år har jag nu satt ihop och känner mig nöjd och väldigt taggad inför säsongen. 60 dagar kvar tills det drar igång!

Sen flöt det på i skolan, idag bjöds det på viltskav tilllunch. Mumma det. Åkte hem vid 3 och sov 30 min. Nu har jag ätit lite mellanmål, bokat Högskoleprov till den 6 april. Som jag och Ellinor ska göra, ska bli spännande att se hur det går.


Familjen Martin (Mamma, Pappa,Emil, Leo, Tindra. Farbror Colin, Helen, Benjamin och Holly) för att varaprecis kommer upp på fredag så ikväll ska jag städa så det är rent och fint närde kommer. Blir kul att ha dem här i Falun, där vi ska hitta på lite olikavinteraktiviteter.

Så min dag har varit rätt händelserik trots vilan.

___________________________________________________________________


Busy (Good)day and Race schedule for this season.

Hey, it’sbeen a very good day so far. Woke up this morning to lots of fresh snow.  Then off to a “meeting” with my coach Marcuswhere we discussed training and lots of other things, top. This year’s raceschedule has also been set and by clicking the red link you can see which racesI’ll take part in!

60 days untilmy first race, already looking forward to that.

Think that’sall for now. Take care.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar