söndag 3 februari 2013

ANNAT

Idag har varit en sån dag då jag spenderat tiden görandes Annat. Vilken innebär ingen träning, ingen skola och inga måsten.

Om det var/är skönt? Ja

Unnade mig en sovmorgon tillsammans med Ellinor som sov över efter laserdome spel igår :)

Till lunch styrde vi ihop en mycket fin Wok som var godgod.

När Ellinor sedan åkte på balträning så tog jag det lugnt ett tag till innan jag snörade på mig långfärdsskridskorna och tog en sväng på Ensjön.

Till kvällsmat åt jag sedan paj som pappa lagade. Oså bakade jag några schackrutor

Nu sitter jag sedan nån timme tillbaka på ett tåg påväg emot Falun med Robin. De e nice.

Imorgon blir det skola igen, har varit mycket skönt att vara hemma några dagar och nu är jag redo för skolan igen :D





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar