torsdag 31 oktober 2013

Ännu en minnesvärd dag.

Hej mitt i natten nu har jag kört ytligare en 18 timmars dag med 6 timmars sömn och siktar ikväll på att få ihop 6.5 timmar. Men när dagarna är 18 timmar långa så tenderar de till att bli väldigt bra, iallafall denna vecka. Kul när det händer lite saker. 

På Städarna har jag haft en TOPPEN dag, fullt upp och mycket roligt också, jag stortrivs där.

Ett roligt samtal som förhoppningsvis kommer bli riktigt kul!!!

Efter jobbet så mötte jag upp med den här stiliga killen för en fika.
Victor, Oskar aka. "Shopoholic" anslöt också.
Iphone 5s fotad av min 3s. Så mycket gemensamt men ändå så stor skillnat. t.ex. fingeravläsare.

Fick ju mitt mastiga studiebidrag idag så investerade i ett par skor :) 

Nu börjar koffeinet från dagens 4 koppar kaffe att rinna ur kroppen så det ska bli skönt att blunda. 

Over and out. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar