fredag 25 oktober 2013

Team Merida Sverige 2014!

Det är riktigt kul att få säga de här:

Nästa säsong kommer jag att cykla i Team Merida Sverige. Mitt andra år i Merida Teamet (eller ska jag kanske säga Merida familjen?) och det känns hur kul som helst! En riktig motivations höjare såhär på höstkanten när tävlingarna i april känns långt borta.


Jag har verkligen trivts med Merida under detta år. Allt har fungerat felfritt på alla plan! 

Att cykla för Merida kommande säsong känns som ett självklart val just för att de levererar det bästa möjliga materialmässigt och har en grym organisation. Jag skulle även vilja säga att allt som har med Merida att göra utanför tävlingssammanhang känns så bra, det är kul att få vara en del av det. De olika samlingarna vi haft och sammanhållningen på tävlingsplatserna värderar jag väldigt högt! 


Jag har höga förväntningar inför nästa år och det känns verkligen som det här är rätt väg att gå då det ger mig goda förutsättningar för att uppnå mina mål kommande säsong och ta mig ett steg närmare Merida Multivan Team.

In och gilla Meridas Facebooksida vettja, följ mig här och har du några frågor? Tveka inte att höra av dig, kommentera ett inlägg eller skicka ett mail: (baddason@yahoo.se) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar