tisdag 1 oktober 2013

Tillbaka i Falun

Hej!

Tisdag idag. Igår åkte jag och Ellinor upp till Falun efter en skön helg hemma! Igår eftermiddag kväll så var jag ner en sväng på gymmet och körde gärnet. David fångades på bild:
Say what?

Även jag när jag gör benböj.

Felicia biffar sig! 
Slutligen slaktade jag min mage lite grann. Skönt.

Blir inte så mycket cyklande för min del nu, vilket kan vara skönt med lite annan träning också! Någon som cyklar och gör det snabbt är Emil Lindgren, som jag såg vann idag.

Idag har jag hunnit med en löptur och träningsvärken är obeskrivlig efter de senaste dagarna. Nu är jag klar i skolan Ellinor och jag har bakat lite pizzadeg och ikväll ska vi laga våran egen pizza! 

Nu ska vi se klart på Now I see you som vi började kolla på igår innan jag somnade. Haha. 

Ha det gött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar