lördag 26 oktober 2013

Lååång dag

Hallå där, 

Lång dag i provsalen idag, hade sällskap av Pontus, mycket trevligt och rasterna gick fort :) 


Falun var riktigt grått idag så var "rätt" dag att skriva provet på, på så sett. 

Henrik Öijer var visst ute på något fint distanspass och knäppte några läckra bilder men de har ni väl redan sett?  

Fick skjuts till station av Richard som precis har tagit körkort, (riktigt skönt med mina väskor. Han körde bra så grattis till honom! 

Nu är jag på tåget på väg hem, ska bli fantastiskt skönt att komma hem en vecka. Mycket jag skulle vilja göra, en vecka går ruskigt fort. Planerat är iallafall att jag ska jobba tisdag-fredag på Städarna där jag sommarjobbade, ser fram emot att kika in där igen var länge sen nu! Ska försöka träffa på alla kompisar, träna och besöka tandläkaren. Mest av allt ser jag fram emot att promenera med Atlas! Så det är ingen risk att jag blir sittandes i soffan men blir skönt att inte plugga fysik en vecka!! 

Over & out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar