torsdag 28 juni 2012

11 timmar till på kontot.

11 timmar ute i naturen och fin vädret :D Solbrännan har tagit sig till en ny nivå med, men jag klagar inte.

Idag på Jobbet så lekte vi snickare, ni skulle bara ana hur bra det blev, (bild kommer) Sedan så åt vi sommarlunch som varade ca 2 timmar, jag klagar inte.

När jag sludade vid 15 så var det hem byta om och en halvtimma senare satt jag på cykeln. ända tills 19.45
Ni som är lite snabba på att räkna, räknar ju ut att det är lite drygt 4 timmar. super  fint va det. på dessa timmar hinner det ju hända mycket. Jag såg kossor, hästar, (ekorre/orm överkörd.) Jag cykla vilse. väldigt mycket vilse... När jag var på lite mer civilisead mark igen (grusvägar) så mötte jag en hel del annat cykelfolk som var ute i solen! På slutet hann jag även möta upp några antiloper i skogen. Skojj!

Var väl inte så himla jätte glad när jag var vilse och vägra gå tillbaka. Gick genom skogen i 15 min...
Det kom en stig tillslut!!

Fint!
Sällskap på kanalbanken.

De var det ja. nu ska jag snart sova! imorgon blir det 12 timmar jobb. härligt. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar