söndag 3 juni 2012

Hem kära hem!

Helgen är än så länge riktigt nice! än så länge ja. den är ju snart slut för tusan. Hitils har jag roat mig med att vara hos Ellinor, ätit godmat, cyklat, cyklat, träffat lite vänner och i eftermiddag ska jag nog hinna träffa didrik och victor en sväng (Y)
Grönt är skönt!

Igå cyklade jag med mina bröder, först en fin grusvägsrunda med Emil följt av lite teknik i skogen och sist men inte minst med Leo på hans nya 20" Specialized, som har 6 växlar och bakåttramp. En stolt 6åring :D
och han är faktiskt väldigt bra på att cykla vi har nyss varit ute och cyklat i över en timme i skogen. På alla möjliga stigar!

Nu ska jag ta en promenix med min hund och sen kanske bedriva lite riktig träning. jodå så att -det rullar på.

Smile,  jag är frisk igen!
Leo påväg emot skogen.
Leo i skogen.


Emil laddar i kurvorna.
Tja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar