söndag 3 juni 2012

Godkväll.

Hej allesammans, min dag fortsatte och blev en bra dag. Efter att jag tränat och de så åt jag sill och potatis till lunch, sen körde jag till victor där vi hoppade lite studsmatta innan vi tog en svänt till affärerna på ingelstad., fikade lite och hade trevligt, mycket trevligt. Victor som tagit körkort körde sin pimpade nissan till mig där jag fick spöa dem på basket, spela lite fotboll. Hoppas ni har gjort eran dag bra med.

Nu måste jag erkänna att jag är bra trött och imorgon 8.34 hoppar jag på tåget och rullar emot Falun en sista vecka..? Är lite delad och vet inte hur jag ska göra för att det ska bli så bra som möjligt. veckan som kommer väntar 4 lektioner på 3 dagar.

Men å andra sidan en himla massa cyklande och Det är bra för mig. skönt att känna så att jag faktiskt gillar att vara där bara för att kunna köra 5 härliga träningspass :)

Så tror att jag kommer göra som så att jag tar och kör lida loop på söndag och sedan åker hem till Norrköping för sommarlov, hur galet är inte det? Skolan tar sommarlov den 14 juni iof, men betygen sätts på fredag och jag känner att jag är lite "understimulerad" visst skolan är kul men nu ser jag fram emot sommarlov, träna på och bara vara... Så jag hoppas att det blir bäst på detta viset!

Nåväl färdig pratat om min dag, jag mår nu bra igen och imorgon är det fullt fokus på att få igång kroppen & benen på riktigt!
Sommar Lunch!
Wok

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar