fredag 8 juni 2012

SOMMARLOV!!

Nu har jag sommarlov och tillskillnad från många av mina vänner hemma så är detta inte mitt sista sommarlov :D Fett!

De senaste dagarna har varit grymma om än lite hektiska.. Haft mycket att stå i men nu har jag stängt alla väskor och lägenheten i Falun är redo att lämnas i några veckor, då jag flyttar ner min bas till Norrköping! Det ska bli riktigt nice att komma hem en lite längre tid nu, Sommarlov från 8 juni till 27 augusti är Inte helt fel vill jag lova.

Igår körde vi ett hårt 30 sekunderspass med lite hoppande i hosjö dirtbana. Idag får vi vila och det var inte igår så grymt skönt. På söndag kör jag Lida Loop och har stora förväntningar, vill förbättre min 3.de plats där ifrån förra året. Så håll alla tummar.

Förutom träningen så umgicks jag med massa härliga vänner och vi spelade Basket och sånt kul!! Kom isäng på tok försent och det resulterade i att jag försov mig i morse.. vaknade tio över åtta och började halv.. så blev att skynda en aning då. Men vilken morgon vi hade...

Inte ett moln så långt ögat når. 


Mitt tåg rullar iväg om en timme och jag ska få skjuts till station med alla mina väskor utav Sebastian Frodin så det är jag väldans glad över.

Det var väl det jag hade för dagen. Hoppas ni har överseende med att det vart lite osamanhängande. Men det är så det är just nu. Vi hörs senare (Y)

Ciao August.
Har har ni de fruktade kurvorna.
Emil har svetsat...
National dags cykling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar