lördag 30 juni 2012

Dagen idag och Ränneslätt imorgon

Hej allesammans! Igår jobbade jag 12 timmar 9-3 ute och 4-10 på knäppingen. (klapp på axeln & nöjd)
Sen 12 timmar senare började jag igen för att jobba lunchen. Fick jobba lite längre då den där August är så bra på det där. Och jag tackade inte nej till att hälla upp champagne i massor (:

Nu sitter jag på tåget påväg till Mjölby för att fira min morbror Tobias som tagit cevilingengörs examen.

Ikväll blir det sedan att sova tidigt & gott för att imorgon så åker jag med Filipsson familjen till Eksjö där ränneslättsturen körs! Känner mig lite trätt men redo,"vil läget" är aktiverat och jag sitter redan med benen ihögläge på tåget.. Hoppas kunna ge fullgas i 78 km imorn:)

Bjuder på två bilder från dagen. Skivade morötter av August samt en hög med kvitton (:

Tack för mig hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar