onsdag 6 juni 2012

HEJ Gott Folk.

Oj vart ska jag börja har inte skrivit på två dagar och de har varit två fartfyllda dagar..





Där har ni en grym text rad och framförallt en grym låt. klicka så får ni höra. 



I måndags efter att jag kom hit så lagade vi god Italiensk mat och såg på en Maffiafilm. på eftermiddagen tänkte jag ut och rulla lite, fick med min johan och vi (Jag) Nötte några galet svåra kurvor & ramlade ungefär lika många gånger som jag försökte. det är helt sjukt svårt alltså.. Medans Johan den lille räven bara susa nedför gång på gång ;)


Glada Killar på sina cyklar, ovatande om spöregn 2 min senare...
Igår då ni, 4 timmar på cykeln med Dalaserien #3  i Gustafs som slutade med 3.de tredje platsen för mig. Men att jag vart tre var inte så tråkigt mest kul för vi (Jag, Albin & Johan) körde ihop och skapade ett roligt race tillsammans så det var jäkligt nice! Alla var uppe och köre lite på de 4 varven på den varierande banan. Jag gick upp på andra varvet och gasade lite, kort därefter fick jag håll, något som inte händer så ofta. Sen chill jag under 3.de varvet för att sedan ge allt på sista varvet. med ca 1. tredjedel kvar så gick jag förbi och gjorde ett litet " Ryck" för att jag visst att jag behövde några meter för att ha en chans. Men detta ryck vart inte mycket till ryck då jag krampa och fick se mig förbipasserad. Men med tanke på den lilla träningen jag fick förra veckan så är jag väldans nöjd. 
Heej
Fint, nyasfalterat, vatten och solnedgång.



Hem resan fick bli med cykel den med.. Sådär lagom soft. men kvällssol och medvind gjorde det helt okej. Tills johan med en dryg mil kvar hade sönder kedjan så att jag & Albin fick turas om och putta/dra hem johan.. De gick ju bra det med. Men väl hemma var jag mer än trött. 


Johan Gliiider.
Jag kan cykla utan händer.
Idag är det ju onsdagen den sjätte juni vilket är sveriges national dag, vi är lediga och om en timme ska jag, Johan & Albin ut och hojja :D De blir fint de (Y)
Visst ser vi ut att ha kul?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar