tisdag 26 juni 2012

Jag lever!

Ni får ursäkta mig och min lite oregelbundna uppdatering.  Här kommer lite snabbt om mina senaste dagar.

-Midsommar var ju i helgen. Min Midsommar var bra. på Midsommarafton fyllde Emil min lillebror 16år. Jag klev då upp 06.00 för att köra ett gudomligt morgonpass på 3 timmar! Lite nöjd med mig själv att jag gjorde det. till kvällen sen så var jag & Ellinor hos Maja där blandannat didrik, oskar & sebbe även var. vi åt gott och hade det trevligt.

-På lårdagen sen tog jag mig ut till skärgården med oskar och vi åkte båt, wakeboard och hade det jävligt gött.

-Igår körde jag JSM, 140 km landsvägstävling. Kul? Ja. Jobbigt? Ja.
Tycker jag skötte mig alldels lagom bra. För att ge er en lite lagom version: Att jag inte är den starkaste eller mest taktiska persoen i klungan var jag väl medveten om innan start. men jag var ändå självsäker och kände att jag absolut kunde vara med och röra om lite. Dum är jag inte heller så gjorde mitt bästa för att göra det jag gjorde mindre bra på förra landsvägstävlingen bättre denna gång. När en grupp gick iväg efter knappa 20 km åkning och fartenplötsligt stannade av så vart jag, Emil och puntus lite griniga. inte kul att alla bara stannar av och "låter" gruppen vinna. Så vi jobbade för att få upp lite fart och fick ett hyffsat sammarbete. Efter att vi hållt på så ett tag kände jag at det är 10 mil kvar och jag är som sagt var inte så mega stark. så tog det lite lungt och vi blev en grupp om 10 man som sammarbetade bra.

-Det jag är nöjd med är att jag lyckades genomföraloppet på ett bra vis och kunde vara med och dra lite nytta till en börja med. det är kul så länge det finns krafter...
Sen tyckte jag att jag åt och drack på ett bra sätt och lyckades hålla krampen borta trots lite små känningar bra tidigt. (Fick en flaska & gel av cyclesportbilen med ett varv kvar, Tack för det)

Och så grattis till Pontus som lyckades bli 3.a igår! Helt fantastiskt grymt!

Kanske räcker att sluta där. ni har väl redan suttit och läst 100 olika berättelser om gårdagens lopp.

Idag har jag tagit det mycket mycket lungt, jobbat 6 timmar, gått på lina och läst bok. Imorn kör vi träning igen (:

Natt med er.. har inte blivit mycket bilder senaste dagarna nu. men bjuder på en instagram:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar