torsdag 30 augusti 2012

BMX-Bana

Torsdag eftermiddag nu och jag har redan tagit helg från skolan!

Idag hade vi matte följt av Design där vi fick illustrera lite. Det var toppen. God lunch fick vi med. Klockan 12 hoppa jag på cykeln cyklade dryga timmen. Körde ett teknokrats och kände mig jävligt skakig till en början men vart eftersom så lossna de. Va en sväng till "Kony Dirten" där de byggt större sen jag var där sist. Stort är det!! Bjuder på några bilder i slutet av inlägget.

Avslutade med ett gäng varv inne på BMX-Banan det var riktigt nice, trots att det var länge sen och jag var ensam:) hoppas det bli att hänga en del där nu ihöst:D

När jag åkte ut därifrån så var det fullt med folk ute och två brandbilar. Tydligen hade det vart brandlarm men inte hörde jag nått :O

Efter cyklingen tog allt lite för lång tid men tre jag fick med mig det viktigaste i min lilla ryggsäck för nu är jag på väg emot Stockholm & Coldplay ikväll :)

1 kommentar: