torsdag 9 augusti 2012

Good Times

Nyss sett Rudisha ta världsrekort på 800m 1:40:91 MÄKTIGT.

Imorgon ska jag till london och uppleva lite OS-Anda. Imorgon lyfter planet 09:40, väl där ska jag njuta max och ha himla kul! på Lördag ska jag se Damernas Volleybollfinal. Såg att Usa och Korea spelade semifinal ikväll. hursomhelt så ska det blir skoj som tusan.
På söndag ska vi till Hyde park & se: 

Det var det inför london resan, allt och mycket mer får ni höra när jag kommit hem igen. eller med lite tur medan jag är där.

Nu har det ju gått ett bra tag sedan jag skrev här.. Har hunnit göra himla mycket; Farmor & Farfar har varit här. Jag har underhållit med lite träning, vi har åkt båt, ätit godmat, sett konserter, spelat golf, klättrat (topp tur det vill jag lova.) fiskatkräftor, seglat med oskar på hans land, fiskat ännu mer kräftor. Det och ännu mer.. 
Så jag har haft ett par fina veckors sommarlov nu! 

Sen är vi ju inne i Cykelvasa tider och jg tänkte passa på och önska alla som ska köra ett stort lycka till!! :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar