tisdag 28 augusti 2012

Inte på topp.

Inte direkt på topp idag... Började med att jag vaknade helt på fel sida med för lite sömn. Ställde mig och kokade gröt, tyckte det tog förbannat långtid och eftersom spisen inte fungarade i lördags så tänkte jag att den kanske lagt av igen. Men nej så var inte fallet. Plattan var varm, mycket varm. Så där satte jag mina fingrar som smälte, inte så skönt vill jag lova men efter det så var jag vaken iallafall.

Klockan 8 var det samling för morgonens träning, temperaturen var nu uppe i hela 5 grader?! Vi rullade upp till lugnet där vi körde en träningstävling över 5 varv på de handbyggda stigarna utför och spåren uppför vid sjusvalsstugan.   Jobbigt blev det och jag som inte kände mig på topp gasade på så gott jag kunde det höll väl ca halva träningstävlingen innan jag tvingades hitta min egna fart med en värkande rygg, eller värkande är väl lite trött i ryggen efter hård cykling plus gårdagens gym.

Så så var det med de. Skolan bjöd på englenska och historia samt underbar god mat! När jag kom hem körde jag en snabb tvätt och sedan la jag mig och tog 20 min sömn vilket var välbehövligt. Ni ser jag har haft fullt upp och hunnit med mycket. Nu har jag bara anmälningar kvar till nästa helgs äventyr i Göteborg samt Uddevalla men de är snart gjorda. Sen har jag gjort allt "att göra" för dagen och då blir det slapp för fulla muggar!

Hoppas ni haft en fin dag och lite varmare än här i Falun!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar