torsdag 23 augusti 2012

Grym dag

Börjar med en högst relevant grej. Det komm ett paket och inte vilket paket som helst utan min IPhone som jag skickade in på lagning förra veckan är nu tillbaka och jag fick en ny "Enhet"  sprillans ny med fungernade skärm, utan repor och glapp så jag är nöjd. Att jag dessutom hade tur och skickade in den endast 5 dagar innan ettårs garantin tog slut ;) Plötsligt händer det.

Eftermiddagen då. åkte in till stan mellan skurarna för att träffa min Flickvänn nu innan jag åker upp till Falun igen vilket jag förövrigt gör imorn (mer om de då).

Vi tog och strövade runt i staden genom några parker och en sväng på staden. Jag hade med mig kameran och vi tog lite kort, jag och Ellinor alltså. 

Vi hann även med ett fika stopp, närmare bästämt varsin glass på Solsidan, gott var de! 

Nu påkvällskvisten har jag haft fullt upp kan man väl säga, jag har packat, satt på takräcke på bilem osv. osv.








Nu ska jag strax sova, tack för mig! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar