fredag 7 januari 2011

Gått och blivit tokig

satt och tränade när de flesta av er förmodligen gjorde något vettigt och lungt! Men tokig som jag är och i brist på annat och göra så blev det ett träningspass, -ett lyckat sådant!! Nu j**lar kör vi!!
Idag var min sista sovmorgonsdag, det var även den längsta. Vi gick upp halv ett... Efter det så har ja, tränat, ätit och badat -typ.

Träningen: Körde på hasses rulle och köttade förförsta gånngen på ordenkligt, ja jag börjar få rätt bra koll på det där nu klarade av växla/dricka och allt det där medans ja trampade :D man måste liksom våga slappna av och kolla upp på min gubbe ---> (se bild) Innan jag körde så testade Emil och han kunde inte hålla leendet borta ;) då förstår ni hur kul det är =)

Lite träningsdata; Jag körde totalt 3 mil på 45 minuter! À 5km uppvärmining, 10 km intervall=16 min
10km intervall nr 2:
tid: 12.54
Maxfart: 65.6 km/h
Snitthastighet: 46.7
Snittpuls: 177
Maxpuls: 199

Sist 5 km lungt!

Flera sånna här korta effektiva pass tror jag på under januari nu dels för att det är det som ger mest och jag utvecklas mycket! Speciallt genom att pressa mig själv det där lilla extra, Självklart ska jag ut på distanspassen, men istället för enochenhalvtimme på tc:n så tror jag att jag får ut mera utav 45 minuter hårt köttande!

Oså en bild på min: fokuserakommigenkörhårtduärbästgubbe! Rätt grymm om jag får säga det själv! Remember the secret is, always keep smiling! Eller hur är det nu igen?

Nu taggar vi yxbacken imorgon!

Ska meddela att mina revben är långt ifrån 100%, om jag ska lyfta något överhuvet så känns det ORDENKLIGT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar