söndag 23 januari 2011

Suget är SÅÅ HÄR stort!

Jag vill träna Jag vill träna jag villträna Jag Vill Träna, JAG VILL TRÄNA! OO vad jag är sugen på att få cykla skiten ur mig själv. Förnedra mig på den där cykeln och trampa så där onödigt snabbt!! att vädret har varit "cykelbart" och fin fint så har inte det heller gjort saken bättre... JAG VILL UT OCH CYKLA NUU!


SÅ nu jäklar ska jag bli frisk, febern är ju sedan läänge (4 dagar) borta och nu är det bara halsen som känns av lite. Men imorgon blir lungt, och sen tisdag testar jag lite försiktigt på skolidrotten (Y) om halsen sen håller så kör vi tc på onsdag då ska det gå ordenkligt snabbt!

Jag läste även på Antilopens hemsida där Anders Shylström verkar ha varit och det fick mig att bestämma mig för att jag ska dit och pröva :D Så vad säger ni? någon mer som är sugen? vi kanske kan bli ett gäng!? sen är det plus om någon av er har en bil samt körkort så kan vi ta och dela på kalaset? :D

Så ja, läs nu texten och se om ni blir likna sugna som mig! Sen kör vi!!
Kolla även in på YAarena och klicka er runt lite =)

Idag har jag även varit i yxbacken och lärt min kära lille lille bror Leo att åka lite skidor! och med min hjälp så gick det fint :D barnabacken och familjebacken.
Nu ska ett stort glas o'boy drickas!! Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar