torsdag 13 januari 2011

Tar helg nu

Så underbart fantastiskt skönt att få en långhelg och en förhoppningsvis bra dag på cykeln imorn ! Då stefan nyss hörde av sig och undrade om jag var ledig och ville ut o cykla för han var ledig, jag menar vad är oddsen att han hör av sig och vill ut bara så där (tror inte han har kollat väderprognosen då det står 10 minus :P) och att jag dessutom är ledig!
Så imorn runt 11 tiden sticker jag och "steffe" ut wish us luck =) och håll tummarna för vädret :)

Idag har varit en bra dag måste jag säga: Både samhälls prov som var förbaskat svårt och min franska redovisning som gick bra bra :)
Efter det en god god kebab med daniel och vidare emot badhuset för lite träning! gick bra och känndes stabillt idag, registrerade en maxpuls på 212 slag idag...

Osist men inte minst: dagens kvällsmat (H)

Ser den godkännd ut? enlit tallriksmodellen och allt? (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar