onsdag 26 januari 2011

Skatepass

Har ni saknat mig? Nu är jag tillbaka!
Ja, jag menar snön har legat i ca: 9 veckor så tänkte att man kanske skulle passa på att köra lite så idag körde jag, Nicke & Kalle skate uppe vid lillsjön. Och jag var Jobbigt för en liten klenis som mig!! Jisses vad jag fick ta i. De sista två varven så stod det i stort sett still.
planen var från börjar att jag skulle med och köra tc i DIllqvist. Men det hans tyärr inte med :( men i fortsättningen ska jag se till att beffinna mig där! -Promise

En bild, en mycket dålig sådan... men en bild är mer än ingen bild right? voilà mina/pappas "hus" till vrålåk:



Det som kördes var: 17,5km=7 varv på 2.5 km slingan! med en snitt puls på 174 slag och max 204 joodåsåatt det samman fattar vi som ett bra träningspass.
Min bästa tid för dagen var 8.47 men om jag ser till att åka lite regelbundet så är jag övertygad om att tiden minskar även den! Men idag var ju som sagt mitt första skate pass för sesongen (N) ångrar att jag inte kört innan asså!!

När jag kom hem så blev det god mat som kocken pappa fixat! Sedan så var det bad som stod på listan, inte helt fel. dock så skulle jag så här efter vilja äga ett par skins eller en onepiece dräkt! guud vad skönt för ett par mjukisbyxor och en tröjja är inte noog!

oså slutligen en lite finare bild från i efter middags precis när solen passerat trädtopparna...

Ne nu ska jag sova natti =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar