tisdag 11 januari 2011

Solstrålande dag idag!

Ja idag är jag riktigt high on life :D (efter klockan 12/lunch iaf :p) för morgonen/förmiddagen var jag lite seeg men bra och snälla kompisar, MASSA musik så är jag som en: Efter skolan så vandrade didrik och jag mot squashcenter vid polishuset för en timmas kött :D
Och jag säger bara! DET VAR SUPER KUL!
Efter 10 minuter så började vi fatta hur det hela funka och körde igång en liten mini-match! Som blev bättre och bättre desto längre den gick/hur mycket bättre vi blev! Stundtals var det riktigt bra fart vill jag lova, Didrik försökte även döda mig både en och två gånger...
första gången så NUDDA han mitt öra -->otäckt och nästa sekund så får jag en lös (som tur är) på benet men det röda märket försvinner ej...

(vi körde 5 set och räknade som i badminton :P man kunde bara vinna på sin serve o så! Efter att ha förlorat de två första setten så vände det och jag tog hem de tre sista setten :D det var inte helt lätt dock i 5 och sista avgörande sett stod det 10-6 till didrik och han fick ca 4-5 sett bollar men jag lyckades vända!! Skojj var det iallafall)

så dit ska jag och spela inom en snar framtid lovar jag er :D

Skickar med en liten minibild över hur en squash bana ser ut för er om ej vet ;)

Nu ska jag lägga huvudet och plugga inför samhällsprovet på torsdag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar