måndag 14 maj 2012

Helgen som var.

Efter en mycket trevlig och efterlängtad helg hemma i Östergötland så är jag nu tillbaka i Falun och träningen är i fullgång. När jag kom upp hit igår hade jag unnat mig två vilodagar, två rabarberpajer & en hel del god mat därimellan, detta resultarade i en match vikt på ca 2 kilo mer än i fredags. Kämpa.

Fredagen och lördagen spenderades Hemma i Norrköping, med familjen. på lördag eftermiddagen åkte jag och Leo till Mjölby, leo var hos mormor och jag hos min prinsessa. Mysigt och alldeles för länge sen. men hon kommer hit på torsdag. Tur det!

Igår åkte jag tåg från norrköping 18.34 och var i Falun 22.30 några minuter sen, efter en promenad och allt innan jag var redo för sängen så hann klockan bli rätt mycket. Imorse var det med andra ord tungt att kliva upp för att köra gym passet. men dit tog jag mig och det var ju oerhört skönt efteråt.
Efter italienska prov i skolan så stack jag och Henke ut på ett rullpass på smalhjulingarna. Vilket var kul, i medvinden...

Förra tisdagen kracha jag ju lite på Dalaserien i Säter och fick ont i handleden, vilket fortfarande inte har gått över.. :( Så resten av kvällen spenderas med att tycka synd om mig själv, plugga, städa, äta, sen tänkte jag ta och kika på 127 timmar så småningom med :D

Ha det gott /August

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar