fredag 25 maj 2012

Raceday.

Igår kväll tog vi en liten tripp till borlänge för att prova den nya xc banan. En liten uppbyggdbro var en nyhet samt att banan nu nästan kändes ännu snabbare, några av de tunga backarna på "andra" sidan missar vi.

Klev upp vid 9 imorse och har sedan dess, ätit, tvättat och sådant. Sen spenderade jag väl halva morgonen letandes efter mina nycklar som jag gömt i morgonyran. Nu är dock det mesta klart. är ledig från skolan idag. Så chillar hemma till 15.30 då Johans pappa Åke kommer och hämtar oss, värsta lyxigt!!! 

Ikväl startar jag: 20:24:00 så hejja på mig för då kommer det gå fort. under 4:25 hoppas jag på så före 20:30 är jag imål! 

Nu ska vi strax in till stan för att äta lunch; fläskfilé med bea sås. Gott. 

Ha det fint så hörs vi ikväll sen.

Bron
Säter var där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar