torsdag 10 maj 2012

Regn & rusk.

Sa någon regn? Nu regnar det så mycket att jag stängt av musiken & tänt ett par ljus. lite mysigt kan man väl göra det eller?

Ja morgonen var fin, lika så eftermiddagen sen lagom tills jag & albin skulle ut och hojja vid 4 öppnade sig himlen och sedan dess har det väl regnat så här. Mumma.

Träningen idag var rolig, mest rolig, vi hade skoj uppe på lugnet och de handbyggda stigarna, körde lite pumpning och utmanade varandra, riktigt grymt asså.

Skolan bjöd på inget särskillt, förutom god mat då. sen fick jag även veta att jag fick ett godkännt eller E som det så fint heter nu mera på fysik provet som vi gjorde igår!

Nu håller jag på och myser med lite one tree hill samtidigt som jag har packat lite inför tågresa imorgon! Då jag ska hem, gött mos de. även om det blir en så kortvistelse att man kan räkna timmar så ska det bli skönt att komma hem. Längtar hem nu asså!

Hoppas eran dag har rullat på som min och att ni får en härlig fredag imorgon. hörs imorgon igen

/August

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar