onsdag 9 maj 2012

Tung Dag

Känndes som om solen aldrig gick upp idag då det inte vart mycket ljusare när jag drog upp gardinen imorse. Sedan var det skolan 9.30-17.00 fysikprov och grejer, ajajaj.

När det väl var avklarat så skyndade jag mig hem åt lite mellanmål innan jag åkte till arenan för att möta upp hela teknik gänget. Sedan trampade vi till Jungfruberget för att köra träningstävling, var ett sbra gäng och flera snabbingar idag. ja på tal om snabbingar så var jag inte en av dem idag. helt tom i kroppen efter mycket hård träning & tävliande sista veckan. Att min vänster hand värkte så att jag stundtals inte hade kontroll gjorde ju inte saken bättre. Men det kan inte alltid va en dans på rosor. Jag tar iaf med mig att jag lyckades köa hårt första settet första intervallen innan grisbenen sa stopp.

Nu ska jag sova, God Natt med er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar