tisdag 29 maj 2012

Hoj!

Skepp & Hoj!
Håller fortfarande på att hostar och sånt tråk... Nu när jag är sjuk så passar jag på att läsa lite spännande idrotts teori. igår stod det Talngutveckling samt träningsplanering på schemat, mycket intressant faktiskt och efter att jag läst det så gick jag in till Hannes för att ventilera/reflektera min tankar lite och vi fick en riktigt bra diskussion. Hannes har mycket intressant att säga om träningen...

Nog om det, idag blir det en mycket lugn dag och jobba på att bli frisk så jag förhoppningsvis kan komma till start i helgen i varberg (:

Sen måste jag tipsa er om detta: Träningstävling på lugnet med Emil Lindgren klockan tio på onsdag.
Låter ju riktigt kul, var visserligen klockan tio men tid kan man ju alltid skaffa sig! Klicka på länken för att komma in på hans hemsida (Y)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar