onsdag 30 maj 2012

Konsten att cykla avslappnat.

Konsten att slappna av. just nu har jag mycket på gång samtidigt som jag försöker bli frisk. I förmiddags hann jag med att skriva 2 prov. Ett idrotts prov & ett italienska prov... De gick helt klart okej båda två. man kan ju inte lära sig allt liksom.

Jag och Marcus bestämde även att jag skippar helgens tävlingar i varberg. Sjukt tråkigt. speciellt att missa swe-cup :/ Istället tar jag sikte emot Lida loop den 10 juni. Det blir skoj de :D Sen så håller jag på och planerar inför sommaren vad jag ska tävla och när.

Det mesta i skolan är klart nu och jag håller på för fullt och planerar hur jag ska lägga upp kommande veckor. När ska jag hem?

Nu ska jag ha lite fysik i skolan innan jag ska hem och drick honungsvatten och bli frisk så jag förhoppningsvis kan få in lite cykling imorgon (Y)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar