måndag 10 september 2012

Alexandra Engen VM-Guld. Ny vecka, nya tag.

Bilresan igår var lång ruskigt lång, de förgylldes dock genom att vi hade redbull tv på och kollade när Alexandra Engen cyklade hem ett VM-Guld. Hur fett?!!! Strt grattis även om jag är sist att seiva här så var jag lite snabbare på twittet igår. Det är ju sånna saker man har på twitter så hörrni, följ mig där :D

Världsmästare
Foto: Fredrik Ericsson

Att vi ska göra om den resan på fredag tänker jag skjuta upp på till just fredagen.

Ny vecka och nya tag. sitter i nu i skolan i h har haft svenska har skrivit 980 ord på min novell och vi har 1000-2000 ord att hålla oss på så snart klar där. Har även matte samt teknik innan vi ska till gymmet för lite lätt träning senare. Jodå så att livet här i Falun rullar på för fullt. :-)

Sliten.
Biiiil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar