onsdag 5 september 2012

Sorry

Glömde helt bort att skriva igår, har ju faktiskt anledning då jag inte har nån dator. Men ni har väl klarat er bra endå?

Igår satt jag på cykeln igen det var kul. Ska hålla mig lite kort, stansade även däcken som det ska tävlas på i helgen;) körde ett gympass, jobbiga grejer då jag idag har träningsvärk som få.

Idag var jag i skolan mellan 8 och 4 där fick vi rita, prata skit och skriva noveller. Inga konstigheter där inte.

Onsdag idag, högskolepass på landsvägen. Denna blåsiga kväll körde vi 4 varv runt varpan.. Tempo intervaller har känt av halsen lite så tog det rätt lungt för att sedan känna mig bättre och bättre. Avslutade gjorde vi med ett tävlingsvarv, där tog jag det inte lika lungt. Tävlingsandan tog över antar jag. Kul idag även om vi inte var lila många denna gång...

Avslutar med en bild på Hannes & Tisken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar